4 Şubat 2014 Salı

Cecile tekli farlarım

Bugun bu tekli farlarımı göstereyim dedim size.Bu farlar bayaaaaadır bendeler makyaj çekmecemin kuytularında kalmış.Bi indirimden almıştım fiyatını hatırlamıyorum almışım almasına ama hiç mi hiç kullanmamışım nerdeyse :)


Pigmentasyon açısından gayet iyi far bazı ile kullanılırsa dahada canlı olur rengi diye düşünüyorum


 Mavi olan renk 114 numara içerisinde hafif ışıltılar var
Pembe baz olarakta kullanabilecek olan renk ise106 numara neredeyse görünmeyen ışıltıları var


Far kullanmayı severim tabi vaktim olduğunda bazen sadece rimel sürmeye vaktim oluyor.Bu arada benim 120'li far paletim olduğu için bu farlar çekmecenin dibinde kalmış.!

120'li far paletimde var varolmasına ama sorun bi bakalım kaçını kullandın diye :) :) :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder