4 Şubat 2014 Salı

DİŞ KALEMİ (1 Hafta kullanım)

Evettttt kızlar artık yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum çünkü ben sonuçtan çok memnun kaldım tam tamına 1 hafta oldu ve inanılmaz bi şekilde istediğime ulaşıyorum... 

Diş kaleimden bahsettiğim diğer yazı için tıklayın: http://benimhayalidunyam.blogspot.com.tr/2014/01/dis-kalemi.html

Resimde de görüyorsunuzdur herhalde 2. resimde baya bi sırıtmışımmm =)



Ben açıkça size kendimden söyleyeyim bugune kadar dişlerime ne yaptıysam olmadı karbonatmış tarçınmış limonmuş tutmadı bu kalem bende yeni bi umut oluşturdu kullanmaya kesinlikle ve kesinlikle devam edeceğim!!!

Siz nasıl buldunuz ve dişleriniz için bugune kadar neler yaptınız?

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yok, kesinlikle çok başarılı. Belki sürekli kullanmaya korkabilirim diş minesini zedelerse diye ama ara ara 1 haftalık kürler halinde kullanmak çok mantıklı. Yarın alacağım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan o zaman tatlım faydam olduysa ne mutlu bana =)

      Sil
  3. Merhaba dişlerinizde herhangi bir sızlama ya da hassasiyet sorunu yaşadıniz mi ürünü kullandiktan sonra? Teşekkürler

    YanıtlaSil