8 Şubat 2014 Cumartesi

Rapunzel secret kömür özlü saç bakımı


Kızlarr inanmıyordum ama bugun kargoyla uyandım içinden de bu küçük numune çıktı güne mutlu başladım açıkçası bu ürünü çok merak ediyordum ücretsiz yolladılar...Bi blogda görmüştüm iyiki üye olmuşum bundan sonra çıkan her yeni ürünün numuneleri elime gelicek bu markayla ilgili düşüncelerimi kullandıktan sonra paylaşacağım sizinle ürünle ilgili kısaca bahsedersek ;



Rapunzel Secret saç bakım maskesi, bambu ağaçtan elde edilen beyaz kömür ekstrelerin nemlendirici gücünü kullanarak;

Faydaları :
Saçtaki yağı emer. 
Kafa derisini temiz tutar. 
Tüm saç tiplerini onarır. 
Saçlarınızı yumuşatır. 
Saçlarınızın yoğunluğunu arttırır. 
Saçlarınız kolayca taranmasına yardımcı olur. 
Yıpranmış saçları güçlendirir. 
Saçlarınızı daha canlı yapar. 
Saçlardaki hasarlı yerleri güçlendirerek düzelmesini sağlar. 

Kullanım Şekli : 
Saçınızı şampuanlayın ve durulayın. 
Fazla nemini alın. 
Avucunuzun içine uygun miktar alın; kafa derisine değmeden bütün saçlarınıza yayarak saç uçlarına ve hasarlı alanlara konsantre ederek uygulayın. 
10-15 dk beklettikten sonra durulayın. 

Bu bakımın mükemmel dengeli formülü sayesinde, saçınızı adeta farklı bir seviyeye getirdiğini hissedeceksiniz.

Rapunzel Secret bakım maskesi, saçın yumuşaklığının geri gelmesini, yoğunluğunun artmasına ve kolayca taranmasına yardımcı olur.




Bu arada bana gönderilen ürün 20 ml normal boyutu ise 50 ml  35 tl ve 200 ml 89 tl haberiniz olsun ;)


Bu numune gönderimi bitti sanırım ama diğer ürünlerin numulererini evinize göndermeleri için başvuru formunu doldurmanız gerekiyor..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder