15 Mart 2014 Cumartesi

Essence stay all day 16 hours long lasting make-up foundation / no 20 soft nude - 16 saat kalıcı fondöten

Merhabalar kızlar bugün ki konuğum Essence'nin bu muhteşem fondoteni!


Kesinlikle alıp deneyin derim çünkü bütün vaadlerini yetine getiriyor... Benim cildim fondoteni sürdükten sonra 2-3 saat sonra t bölgemde parlama oluyordu özellikle burnum yağ yağ elime geliyordu sanki... Çok pudralayıncada belli oluyordu o yüzden parlamayan bir fondoten arıyordum ki bu fondoten imdadıma yetişti :)

Rengi Soft Nude ; beyaz tenliyim duruşu fena olmadı.Ama renk sorun değil çünkü cilt rengimle bütünleşiyor.
Kalıcılık açısından çok başarılı buldum...Saatler sonra bile parlama sorunu yapmaması çok güzel!
Kapatıcılık konusu; orta derecenin üzerinde ve maske gibi durmuyor kendi cildiniz gibi :)
Kuru cildiniz varsa altına bolca nemlendirici sürmeniz lazım.
Matlığını uzun süre koruması benim için çok başarılıydı.



En son resimde de gördüğünüz üzere tenimle bütünleşiyor ve çok doğal duruyor flaşlı çekimde bile parlama yapmıyorrrr yuppiiii!

Fiyatı 12.90 tl 

Çok uygun fiyatlı bir fondoten olduğunu düşünüyorum.Ayrıca 30 ml yani bütün fondotenlerde aynı boyutta!Akmayan,kalıcı bi fondöten arıyorsanız Gratis'lerden temin edebilirsiniz bu ürünü :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder