12 Mart 2014 Çarşamba

Yeni aldığım ürünlerle makyaj ve yorumlarım...

Merhabaaa kızlarr bugun yeni aldığım ürünleri deneyerek bir göz makyajı yaptım ve ürünleri yorumlama fırsatını buldum...

Aldığım ürünlerin yazılarına bakmak isterseniz tık tık ve tık tık


Öncelikle essencenin bu far bazını yorumlayayım sizee...

Kokusu yok yapısı vazelinden biraz daha sıvı rengi beyaz-şeffaf.. Aslında ben bunu essencenin diğer far bazı sandığım için almıştım ama buda idaree edbilecek bi ürün.. Sadece bunu uyguladıktan sonra farı sürerkek sürterek sürmemeniz gerek çünkü topaklanma yapıyor ama farı vurarak uygularsanız hem kalıcılığını arttırıyor hemde topaklanma dağılma v.s olmuyor sanki sabitliyor makyajınızı.. Fiyatı düşük bu yüzden denenebilecek bir ürün...



AHHHHHH her blogdaa okuduğumm the balm'ın aydınlatıcısı!

Gerçekten yapısı çok çok çok güzel ben bu ürünü her şekilde kullanabilirim ama far olarak çok hoşuma gitti...Far olarak kullanırsam eğerrr ölene kadar bitmeyecek bi ürün diyebilirim verdiğim paranın son kuruşuna kadar hakediyor bütün övgüleri :) Yani bir pudra kadar ürün var içinde hatta daha fazla...(8,5g)




Veeee çekinerek aldığım The balm'ın sıvı eyelinerı...

Bu kadar beğeneceğimi sanmıyordumm ama gerçekten çok güzel bi ürün indirime girince kesinlikle yedeklenmesi gereken bir ürün diye düşünüyorum. Çokk mu çokkkk çok kolay sürülüyor. Ben jel eyeliner kullanıyordum ama onu ince süremediğim için ahh keşke sıvı eyeliner kullanabilsem diyordum hep iyikiii bu ürüne şans vermişim.. Sürer sürmez ürün kuruyo ve bulaşma topaklanma v.s hiçbir sorun olmuyor.. Ürün temizliyicilerle kolayca çıkıyor.. Sadece diyorum ki bunun acaba suya dayanıklı olanını yapsalar ne güzel olur diye çünkü göz kenarlarımda sulanma olduğu zaman parmağımla bastırıyorum hemen siliniveriyor.




Kuzenimin tavsiyesiyle aldım bu ürünü.. Maybellinenin rocket maskarasını kulladım ve çok beğenmiştim daha önce o yüzden birde bunu deneyeyim dedim. İçeriğindee kirpik parçacıkları var ve extra siyah bir ürün. Rocketin fırçasını seviyordum bununda aynı derece sevmeye başladım....


Evet kızlar aldığım ürünlerinin boşa olmaması beni çok mutlu etti o kadar çok ürün varki memnun kalmadığım hep tereddütle aldığım ama bu seferki alışverişimden karlı çıktığımı düşünüyorum ve de artık bi karar aldım ucuz ucuz alıyorum sonra boşa gidiyor indirimleri bekleyip the balm'dan almak en güzeli herşeyimi yavaş yavaş the balm yapmaya çalışacağım..

Sizz neler düşünüyorsunuz ? Nasıl buldunuz ?

Umarım beğenmişsinizdir :)

2 yorum:

  1. Öncelikle tırnaklarına bayıldım :) Çok sağlıklı görünüyorlar :)) Mary Lou Manizer harika müthiş bir ürün :)) Aslında aldığın ürünlerin hepsi güzel ama ben eyeliner'ı bilmiyorum keçe uçlu olanları kullanıyorum hala :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Hiç tereddüt etme bence The balm eyeliner banada ilk başta zor geldi ama gerçekten hayat kurtarıcı bi ürün oldu benim için çok pratik!

    YanıtlaSil