14 Ocak 2014 Salı

Allık Hakkında

Merhabalar kızlarrr...
Bu gün ki konumuz allık!!! Bu güne kadar bir sürü allık denedim ve hepsi çöpte bunlar hariç... Artık hot mama'dan vazgeçmem diye düşünüyorum çünkü tam tam benlik ışıl ışıl pırıltılı rengi doğal çok mu çokkkk kalıcı :) Ayrıca kullandığım kuzenimin bana hediye ettiği maybelline krem allığının rengini çok çok beğendim fakat benim yağlı bi cildim var bu yüzden pek güzel durmadı bende. Ama bende düşündüm napabilirim diye bende önce krem allığı sürüp üzerine hot mama! ' yı deneyince baktım ki renk dahada bi göz alıcı duruyo ve bu sayede onuda öyle kullanmaya başladım... Diğer allığın ise markasını fiyatını hiç mi hiç bilmiyorum :/ Lisedeyken arkadaşım hediye etmişti hala duruyoo atamıyorumda çok değişik duruyo kullanırım diyorum ama biraz koyu ve kahverengi yinede bulunsun ;)


Kızlar sizin atamadığınız neler varrr ? Ben genelde atamadığımı kuzenime veriyorum oda bana veriyo böylece içim acımıyo :) ama bazı ürünler gerçekten çöpe gitmeyi hakediyor =) =) =)

Bu arada hot mama'yı çok iyi bi fiyata aldım Sadece 13 tl :)
Eeee tabiki indirimliyken gratis bayram indiriminden ;)

Bu arada resimde belirtmeyi unutmuşum 
1 numara adını bilmediğim kahverengileri çok olan allığım
2 numara ise belli olduğu gibi maybelline krem allık
3 numara ise favorim ve vazgeçilmezim olan hot mama :) ( minik minik ışıltıları var burda gözükmemiş )


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder