19 Ocak 2014 Pazar

AVON ANEW SERİSİNDEN KULLANDIKLARIM!

Evet kızlar avon anew serisinden 2 tane ürünüm var 
Far bazım yoktu ve bunun bana hediye edilmesi çok güzel oldu üstü far altı baz olarak 
çokkk çokkk kullanışlı :)



Benim rengim smokey violet... Resimde görüldüğü gibi küçük minik mi minik bi aynası var ben ne kadar bu aynayı kullanmasamda yinede güzelll.. :)
Farların rengi biri kırık beyaz biri ise kahve-mor arası bi renk diyebilirim..pigmentleri iyi sayılır tabi bazsız hiç iyi değil bence ama hafif kullananlar bazsızda kullanabilir ama bence bazla daha canlı ve belirgin oluyor.Resimde de farkı görebilirsiniz ;)



Far bazım bitmek üzeree sizin önerdiğiniz bi baz varmı kızlar ?




Bide rujum var bu seridenn çokk uzun zaman önce almıştım pek rengini vermiyor o yüzden pek kullanmadım ama hafif ruj sevenler sevebilir bunu...Nemlendirmesi güzel bu rujun şayet sadece onun için bile alan var :)






Rengi biraz bulanık çıkmış kusuruma bakmayın artık kızlar bu arada bu rengin adı : luscious pink olarak :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder