14 Ocak 2014 Salı

Avon perfect kiss rujlar ve diğer avon rujlarım

Evett avonda bi ara indirim vardı bu rujlarda bilmem biliyomusunuz kızlarr...

6-7 tl arası


Ve ben daha önceden 1 rengini (Kiss me pink)  kullanıp bitirmiştim ki indirime girmesini bekliyodum çünki çok mu çok memnun kalmıştım ruj dediğin böyle olmalı demiştim resmen yumuşacık yapıyor dudakları içerdiği e vitamini ve nemlendirici ile... 

Renkleri soldan sağa olarak sıralarsak şöyle:
1- peach peck: çok çok doğal bi renk
2- kuzenime vermişim bu rengi :) çünkü çok benzer renk bi rujum daha vardı bunun swatchı yok malesef :(
3- smitten red (en sevdiğim) <3 : çok güzel bi bordodur kendisi
4- caressing coral : turuncumu turuncu bi renk
5- natural glow : nude bir ton
6- pucker up pink : değişik bir renk çözemedim :)







Sırasıyla önce mini mini rujlarım (fakat içindeki ruj miktarları aynıymış) :)

1- rose light : güzel bi pembe - şeftali tonu
2-violet romance : mor ama tatlı bi mor

3- soft pink : en sevdiğim arasında nemlendirici var pembeeeee (vazgeçemiyorum)
4- frostiest mauve : Mor pek kullanmıyorum bu ruju
5- Avonun extra lasting serisinden pretty in pink :) : kalıcı olmasına kalıcı ama rengi cok uçuk bi pembe belki başka renkleri olsaydı daha belli olurdu kalıcılığı...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder