16 Ocak 2014 Perşembe

Az da olsa LİPGLOS'larım var :)





Kızlarr biliyorum ki herkez lipglosları çok seviyor ama hiç kalıcı değiller sadece anlık kullanımlarda iyi ve güzel oluyor sonraa pufffff :( :( :( Ama yinede almak isteyen varsa alsın ama ben pek tavsiye etmiyorum...




1-Avon colortrend dudak dolgunlaştırıcı lipgloss: İşte bu ürün harikaaa tam benim için yapılmış dudakları öyle bir yakıyor ki patlıcakmış gibi oluyor rengide çok güzel ve hiç lipglos gibi değil yani sürdüğünüzde lipgloss ama 2-3 dk içinde sabitleniyo dudağınıza ve bayaaaa kalıyor :) LİPGLOSS OLARAK EN SEVGİĞİM BUDUR ;)

2-Maybeline color sensational lipglos : rengi çok ama çok açık sürüp sürmemek arası birşey ve kokusu iğrenç ötesi :( hiç güzel değil 

3-Golden rose: Rengi güzel ama anca bana 1 saat kadar dayanır onuda yemezsem :D

4-Maybelline LİPGLOS : Gerçekten hoş mu hoş tadı var :P





Siz neler kullanıyorsunuz kızlar ? Tavsiye ettiğiniz kalıcı bi lipglos var mı ?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder