26 Ocak 2014 Pazar

Çekilişşş

Çekilişe katılmak isteyen arkadaşlar :http://prensesinfisiltilari.blogspot.com.tr/2014/01/prensesin-fisiltilarinin-acilis-cekilisi.html



Prensesin Fisiltilarinin acilis cekilisi

Herkese merhabalar
Bugun ilk cekilisimin yayinini yapmaktan dolayi inanilmaz heyecanliyim.Aslinda bu minik cekilisi daha sonra yapacaktim ama sabredemedim.Hediyelerimiz şunlar ki cogu urunu kendim de kullandigim ve memnun kaldigim urunlerden sectim.

The balm Schwing eeyeliner: Kendim de kullandığım cok basarili bir urun
Flormar 2 li allik:Yine elimde bulunan sik kullandigim bir urun
Essence Big Lashes rimel:Bu iki rimeli daha once denemedim ama hakkinda iyi seyler duymustum
Watsons kayisili seftalili ve mangolu 2 adet maske:Bu maskelere bayiliyorum kendinden isinan bu maskeler cildi yumusacik yapıyor
Loreal goz ve dudak makyaj temizleyici:Yine elimde bulunan bu urun makyaj çıkarmada cok basarili
Garnier karma ciltler icin BB krem: Kullandigim en basarili BB kremlerden biri umarim kazanan kisi de begenir
Watsons dus jelleri:Cok sevdigim dus jellerinden 2 tane de size kaptim
Lionesse kirpikler:Takma kirpik kullanmayi sevmesem de belki atanizda sevenler vardir


Gelelim katilim sartlarina
Cok fazla bir sartim yok blogumu gfc ve bloglovinden takip etmeniz ve hangi isimle takip ettiginizi yorumunuzda yazmaniz yeterli ancak +1 hak icin blogunuzda veya facebookta paylasim yapmaniz ve yazinin altina linkleri birakmaniz gerekli.

Cekilisim bugunden itibaren baslayip 1 Mart ta sonlanacaktir.

Hergün yeni yazimla bulusmak uzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder