24 Ocak 2014 Cuma

Essence oje

http://ondanbundansundanbiraz.blogspot.com.tr

Blog sahibinin önerdiği üzere essence ojelerinden 2 tane dün edindim şimdi yazıyorum :)

Yapıları güzel flormar gibi yani benim sevdiğim gibi birinin rengi rakı beyazı biri ise çok tatlı bi pembe...

Önerilerinden dolayı teşekkürler canım artık flormar ve golden rosede bulamadığım renkleri essence stantlarınada bakarım :) :)

Fiyat olarakta çok uygun performansına söyleyecek bir şey yok dün bütün gün kullandım soyulma v.s olmadı..Kuruma hızıda normalden biraz üstü diyebilirim...

Almak isteyenler gratis mağazalarında bulabilir :)




3 yorum:

  1. Rica ederim canım beğenmene sevindim.Rakı beyazını ben görmemiştim görürsem alırım onu da :) Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bunlaar! 4. takipçinim (keşfedenim) :DD
    Bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Hadii bakalımm bu oje aşkımız nereye kadar sürecek bende 2 tane daha flormar rakı beyazı var nedense yine bunu aldım ama çok güzel buldum gerçekten :) Keşfettiğin için teşekkürler bende tabi ki seve seve gelirim... İlk defa açıyorum blog ve daha yeni öğrenmee çalışıyorum ama çok güzel sizlerle deneyimlerimi paylaşmak sizlerden gelen deneyimleri okumak :) :) :)

    YanıtlaSil