19 Ocak 2014 Pazar

Cecile rimel ve Avon spectra lash rimel

Bugün bi rimel aldım almaz olaydım hiçç beğemedim sanırım tekrar yedek üstüne yedek yapmam lazım bu avonun spectra lash'ını..

Cecile rimelin fırçası çok güzel ama hiç boyamıyor sanki yani kaç kat geçtim üstünden sanki boşa sürüyomuşum gibi...Ama tabiki doğal dursun diyen kişiler bu rimeli beğenebilir ama ben hiç beğenmedim...







Resimlerde de farkı göreceksiniz soldaki gözde cecile uygulanmıştır sağda ki resimde spectra lash...

Fiyat olarak ikiside birbirine yakın diye hatırlıyorum..

Ben kirpiklerimde hem hacim hem uzunluk isteyenlerdenim bu yüzden bazı rimeller beni kesmiyor!

Ben en çok avon spectra lash dışında maybelline rocket maskara'yı da seviyorum her ne kadar hacim ve uzunluk vermesede tek tek ayırıyor ve sanki daha gür görünüyor kirpiklerim :)

Siz nelerden hoşlanıyorsunuz ve en çok sevdiğiniz rimel hangisi ? 



2 yorum:

  1. gerçekten fark ortada ben deborrah ın 24h maskarasını kullandım en son taze bitti:) o da güzel tek katta bile çok güzel sonuç veriyor

    YanıtlaSil
  2. Evet benimde vardı deborah siyah kıvrımlı bi rimeldi yanlış hatırlamıyosam... Şu anda elimdekiler bitsin diye uğraşıyorum daha bi tane golden rose 3d rimel var ve Maybelline rocket maskarası... Ama gördüğüm en kötü rimeldi cecile sizede göstermek istedim sür sür sür boşa sür resmen! :)

    YanıtlaSil