24 Ocak 2014 Cuma

Yves Rocher Pure Calmille Yüz Yıkama Jeli (Tavsiye edilmez)

                   PAPATYA ÖZLÜ TEMİZLEME SERİSİ

Yumuşatıcı Yüz Yıkama Jeli

Su ile keyifli temizlik!
VAADLERİ: Cildini suyla temizlemeyi tercih edenlerin vazgeçilmezi!
İçerdiği Organik Papatya özsuyu sayesinde kurutmadan temizleyen ferah bir temizleme jeli!
Normal ciltler için uygundur. Günlük cilt ve makyaj temizliğiniz için hergün uygulayınız. 
Dermatolojik olarak test edilmiştir.


...Ve dahası: Sabun içermez. Cildi kurutmaz. Ferah kokusu ile keyifli bir kullanım sağlar.


 Yazıyorr gerçekten cildi kurutmuyor fakat normal bi cildim olmasına rağmen yüzümü sivilceler bastı hiç olmazdı benim cildimde sivilce ve 2 kere kullandım yolladım kuzenime benden söylemesi :)






Kokusu hafif ve güzel. Fazla köpürmemesi kimyasal içeriğinin az olması demek.
Yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici sürme ihtiyacı hissettiriyor.(Aşırı da kurutmuyor cildi)Her ne kadar nemlendiricili yazsada..
Problemsiz bir cildiniz varsa istiyorsanız alın ama ben önermem :) Belki benim yüzümde etki yapmış olabilir ama yinede bi daha kullanmam asla o sivilceleri gördükten sonra!!!

200ml lik ürünün fiyatı 17.50 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder